Yerli plaka ve iyiniyet taşları

pek keyfim yok.

Genel seçimler öncesi fazla mesailerimin acısı çıkıyor.

Susurlukta bir trafik kazası yaşadım. Onun üzerine kapitalizme değinecek idim elim gitmiyor.

Bir büyüğümüz, Mihri BELLİ vefat etti. Ardından yazamadım.

Doğu illerinde operasyonlar başladı. Taksim meydanında gösteriler yapıldı, Kuzey Irak dağları bombalandı.

yeni blogun altyapısı bitti. Kadroyu kurmaya çalışıyorum.  Bu blog son günlerini yaşıyor.  Özleyeceğim :(

İyi olaylarda olabilir. Android öğreniyorum. Yakında ilk uygulama geliyor :)

İstanbul-Büyükada, Türk'lerin dilek ağacı geleneği ve Aya Yorgi Kilisesi, pentax k10d, özgür özkök

İstanbul-Büyükada, Türk'lerin dilek ağacı geleneği ve Aya Yorgi Kilisesi, pentax k10d, özgür özkök

istanbul thru my eyes ‘ını tamamen değiştirmeye çalışıyorum. İzlemenizi öneriyorum.

Bir Cevap Yazın

