Prowes ‘de wing-chun derslerimiz :)

Istanbul Anadolu yakası Prowes öğretmenleri Sihing Serhat ve Sihing Mert , pentax kx, özgür özkök

Istanbul Anadolu yakası Prowes öğretmenleri Sihing Serhat ve Sihing Mert , pentax kx, özgür özkök

Sıcak yaz akşamlarında antreman yapmak değişik bir deneyimdir. Kapalı salonlardan çıkarak çimenlerin üzerinde yuvarlanmayı herkes yapmalıdır.

Prowes ile ilgili bilgiyi daha önce paylaşmış idim. Sifu Cemil Uylukcu, EBMAS ‘da ayrılarak Prowes ‘i kurdu.

Sifu Cemil Uylukcu

Sifu Cemil Uylukcu

ve dersten bazı fotoğrafları aşağıda paylaşıyorum. Pentax kx ve Pentax k10d kullandım.

One response to “Prowes ‘de wing-chun derslerimiz :)

  1. Seksenli yılların başında bir dövüş sporu öğrenmek racondan idi. Muzaffer KOŞAR idolüm idi ve karate öğrenmeye çalışıyordum.

    Plazalara geçmeden önce tai-chi ‘ye başladım.

    Aradan yıllar geçti Sifu Aydın ERDEM ‘in aracılığıyla Wing-chun ile tanıştım. 2006 yılında Sifu Emin BOZTEPE ‘nin kurduğu EBMAS ‘ a girdim. Sifu Cemil UYLUKCU Prowes ‘i kurunca hiç düşünmeden takip ettim :)

Bir Cevap Yazın

