Bi-Büyük-Fest fotolarına ne oldu ?

Kuruçeşme Arena ‘da katıldığım bibüyükfest ‘de  çektiğim fotoğraflar için açık duyurudur.

Fotoğraflar yok.  Daha doğrusu esas fotoların olduğu SD kart yok.  Diğer SD kart üzerinde Pınar arkadaşın ve bir kaç arkadaşın fotoğrafı vardı.  Onlarıda public yapamıyorum.

Peki dolu SD kart ne oldu ? Bir kaç olasılık var.

gecenin ilerleyen saatlerinde  sucuklu yumurta ve kedili kuyruk isimli iki arkadaş  ile samimiydik.   Oraya kadar hatırlıyorum. Halaya benzer bir şeyler vardı.

  • Sonrasında çantama kusuldu. O sırada gitmiş olabilir.
  • Yağmurda fotoğraf çantamı masanın altına koydum. Düşmüş olabilir.
  • Takside düşürmüş olabilirim.

 

Galaxy ‘deki fotoğraflardan birşey çıkmıyor.

SD kartı bulan olursa, bana gönderirse makbule geçer :(

 

4 responses to “Bi-Büyük-Fest fotolarına ne oldu ?

  1. makinanın gitmediğine dua edilmeli :)

  2. merhaba dostlar:)
    bi büyük fest dostluğunuz için teşekkürler, fotoğraflar için üzüldüm. belki arena yetkililerine sorulabilir bir ihtimal, bilemedim?
    çok tatlıydınız, tekrar teşekkürler:)

  3. Yok mu onca çektiğin foto? Benim ismail hoca ile ercüment ile olan fotolarım? .. allahtan dandik iphone kamerası ile cekmişim birkaç foto.. istersen benimkilerden sana paylaşım yapabilirim :-))

Bir Cevap Yazın

