Sol şeridi boşaltın ! ” Sosyal medya serisi başlıyor”

sosyal medya :)

Kendi içinde bile devrim yapamayan insanlar devrimci olamaz.  Benim solculuğum, rakı sofralarına meze üretmek ya da için entellektüel gevezelik değildir.   Ben solculuğumu dünyaya aşkı ve devrimi anlatmak olarak yaşıyorum.  Anlatacağım.

Sosyal medya üzerine de yazacağım.  (-de burada ayrı yazılır :) )
Sosyal medya ile ilgim nedir ?

Bir kaç kişisel blogum var
bir kaç twitter, facebook, friendfeed hesabım var.

bunlar herkesde var :)

İyi Sosyal Medya uzmanlarını tanıdıkca, bu ünvanın çokda kötü olmadığına inandım. Bende yazıyorum.

  • Türkiye ‘nin en büyük sosyal medya örgütlenmelerinde görev aldım.
  • Pek çok kişiye sosyal medya profili oluşturdum.
  • Pek çok kişi için blog kurdum. Yönettim.
  • Forumlar yönettim.
  • Arama motoru mağdurlarına yardım ettim. Google sicillerini temizledim.

evet bende sosyal medya uzmanıyım.  Sosyal medya yazılarına başlıyorum …

Bu şarkılar adam olmaz…
Ağıtım elinde silahla vurulana değil
Her gün yavaş yavaş ölene dair
Herkesin sözcüsü olamadık
Çok yazık!
Sözümüz bitince nazım’a sığınamadık

Bu şarkılar adam olmaz…

İnsanın dışındakiler ilgimizi çeker
Oysa içimize inenler pek az
Sessiz bir isyanı hiç kimse istemez
Biz dövüşmekten yanayız
Bu şehri İstanbul ki
Taşı toprağı moloz
Artık bize söylemek düşmez
Bu şarkılar adam olmaz..

Bülent ORTAÇGİL “Bu şarkılar adam olmaz”

4 responses to “Sol şeridi boşaltın ! ” Sosyal medya serisi başlıyor”

  1. Öncesi sohbetleriyle birlikte.. bekliyoruz :)

  2. Hocam merakla bekliyoruz.

Bir Cevap Yazın

