Oyum TKP ‘ye

Yıllarca  umut görmedim ve oy vermedim.
Bir kaç kezde oy verdim. Oyların bölünmesin, soldur kazansın dedim.  Olmadı.

Sosyalistim.Güzel ülkeme sosyalizmin yakışacağına inanıyorum.  Baskılara, barajlara ve popüler yoz kültüre boyun eğmiyorum.

Oyum Türkiye Komünist Partisi ‘ne …

500.000 ‘den bir düşebilirsiniz.

Internet sansürüne hayır yürüyüşü, 15.mayıs.2011 Beyoğlu

Internet sansürüne hayır yürüyüşü, 15.mayıs.2011 Beyoğlu

7 responses to “Oyum TKP ‘ye

  1. #boyunegme sayımız az. Birer birer çoğalacağız ve daha fazla ses çıkartacağız.

  2. aç insan kalmasın,
    çocuklar ölmesin,
    herkes gülebilsin diye
    bir de beni düşün oradan.
    499.994

  3. 500 binden az az hızla eksiliyor oy verenler… Boyun eğmeyenler…

  4. Bir de benden düş hocam 499.998 kişi kaldı selamlar

Bir Cevap Yazın

