Renkli olur Ankara asfaltının otobüsleri

Geçen hafta izin aldım. Süleymaniye sokaklarında dolaşmak istiyordum, bol bol dolaştım. Rakı bile içtim.

Haftaya uykusuz başlamak iyi olmaz. Otobüse atladım işe geliyorum. Normal bir seyahat idi. günaydın, akbil bas, düt yap,  otur, kaykıl ve uyu ..

taaki E5 in ortasına kadar

Istanbul-Beşiktaş, pentax k10d, 2010-ocak

Istanbul-Beşiktaş, pentax k10d, 2010-ocak

Başka fotoğraf yok, en azından otobüs benziyor.

Olayımız nedir ? Otobüsün içinde kilitli kaldık. Yolcular inemiyor. herkes kapıları çekiştiriyor. Sünen kapıdan inen bir kadın düştü, bağırıyor. Şoför baktı olmayacak. seçtiği üç erkek ile birlikte kapıya zor uygulamaya başladı. Evet bende vardım, seçilenlerin arasında  :)

ne olduysa o zaman oldu. Bir anda kapı açıldı, şoför düştü ve kapı kapandı. Biz yine otobüste kilitli ,  rölantide bir otobüs, şoför dışarıda.

Makam arabasında kilitli kalan başbakanı anladım. Sıkıntılı bir durum :)

Bu gün güzel geçecek, bu hafta iyi geçecek, iyi bir insanım.  Kendimi seviyorum ve çok şanslıyım.

iyi haftalar.

 

4 responses to “Renkli olur Ankara asfaltının otobüsleri

  1. Ibrahim Adiguzel

    Selam Hocam

    Ankara asfaltı deyince ben de Ankara’nın meşhur kırmızı eski Ego otobüslerinden bahsedeceksin diye beklemiştim. Benim bindiğim 92 model bir İkarus koruklu otobüsün körüğünün plastigi kopmuştu hızlı bir viraj dönüşünde. Ben korukteki demirlerde oturuyordum, sorma herkes nasıl korkmuştu iyi bir çocukluk animdir sorma.

    Selamlar

    Ibrahim

    • Ibrahim hocam,

      Ankara Hasanoğlan ‘da yıllarım geçti. İlkokula orada başladım, okula odun taşıdık. eski günler. Ankara minibüsleri vardı. Sürekli yolda kalırlardı.

      E5 yerine Ankara asfaltı kullandım. Kemal Burkay ‘ı özlemişim :)

      ilginiz için teşekkür ederim.

  2. Süpper yaa, sabah sabah çok güldüm.. çok yaşa emi .. :))

Bir Cevap Yazın

