Aşk ve devrim için döndürelim rotatifleri …

solcu olmak zor ..

En yakınlarına anlatmak zorunda kalıyorsun. Büyükler genelde kızıyor :(

  • Darbe ile devrim farklıdır
  • Asker varsa işin içinde demokrasi olmaz.
  • Amacı, hedefi ne kadar güzel-ulvi olsun farketmez. Askeri müdahaleler, darbedir. “Devrim değildir.”
  • Devrim bir sınıf mücadelesidir.  Burjuva devrimi farklı bir şeydir.

Lenin “Rotatiflerin %70 i bizim için dönmedikce, devrim hayaldir.”

Ben Sosyalistim. Sosyalizmin Türkiye ‘de iktidar olması bir devrimdir. Bu devrimin anlamanı net anlamak gerekiyor.  Sosyalizm için sandıkta mücadele ediyorum. Rotatifleri döndürüyorum. Yazıyorum, çiziyorum anlatıyorum.

Sosyalizm iktidarda olsun-olmasın,  sosyalistlerin sesi güçlü çıkarsa, Türkiye ‘nin daha iyi olacağına inanıyorum.

 

Yaşasın tam bağımsız Türkiye !

 

Bir Cevap Yazın

