Bel altına açılan sandıklar …

Belaltında açılan sandıklar

Dünya görüşüm demokrasi ve demokratik seçimlere dayanıyor.  Seçimler adil olmalı ve bayram gibi kutlanmalıdır. Siyasetin politikanın amacı sandıklara girebilmektir. Her seçim günü demokrasini bayramıdır.

Sandıkların açılması demokrasiye delil iken yollar değişiyor. Bir süredir Türkiye ‘de  sandıklar belaltına yöneldi.

Politikacıların kasetleri çıkıyor. Yayınlanıyor. İnsanlar izliyor. Yorum yapıyor. Politikacılar istifa ediyor. Demokratik seçimlerden çekiliyor. Yani siyaset sahnesi değişiyor, ahlaksızca ..

Bu konuda yorumlarımı yaptım. Fikirlerimde değişiklik yoktur.

Dün Başbakan Erdoğan bir mitinginde kaset olaylarına değindi. Kaset üzerinden MHP ve CHP ‘e belaltından vurdu.  Bence yanlıştır. Yapmamalıydı.

Dün akşamda twitter ‘da bir fırtına koptu.  Nadire İÇKALE adına göndermeler yapılıyor. Erdoğan ‘ın şahsına Nadire hanımın şahsına göndermeler oluyor. Bence yanlıştır.

Nadire İÇKALE diye birisi gerçekte varmı onu bile bilmiyorum. AKP lideri olarak Erdoğan ‘ı gayet iyi biliyorum.

Kim ne olursa olsun, kim ne şekilde belaltı saldırırsa saldırsın yorumum değişmez.

Demokrasi güzeldir. Siyaset, politika, meclis kutsaldır. Sandığa böyle gölge düşürmeyiniz. Bir insanın ayıbını yaymak ayıptır. -ki ben inanmıyorum.

Türkiye’de siyaset kirleniyor. Van men şovlar sürüyor, yaygınlaşıyor. Van men’lere bel altı saldıralım kültürüde yaygınlaşıyor.

AKP-CHP miting  konuşmalarını alın ve okuyun.  Ben çocuklarımın duymasını istemem, okumalarını istemem. Böylemi politize olacağız ? demokrasiyi öğreneceğiz ?

Ben solcuyum. Gurur duyuyorum. Solculuk araştırmaktır, direnmektir, boyun eğmemektir, özgürlük, eşit paylaşım ve kardeşliktir. Hukuksuz muhalefet, saygısız saldırı, ahlaksız propoganda değildir.

Düzen partilerinin yaydığı düzmece politikaya dikkat ediniz. Alet olmayınız. Çocukları ekrandan uzak tutunuz.

Bir Cevap Yazın

