Vız gelir tırıs gider, YGS ‘nin şifreleri

Yıllar önce üniversite sınavına girdim.  Ailemin kısıtlı bütçesi ile dershaneye gitmiştim.  Sınavdada derece aldım.  İyide bir burs kazanmıştım.

Ne bileyim bizim zamanımızda çalışmak dışında bir seçenek yoktu. Çalışırdık, kazanırdık.

Şimdi herkes telekulak,  kripto uzmanı olacak.

Ben olayın ciddiyetini Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL  “sınav temizdir”  açıklaması ile anladım.

Bugün haberlere baktım.  Yanıtlar mod-medyan ile saklanıyor deniliyor.  Ulu google ‘a girdim.  bakalım neymiş bu işin sırrı dedim.  Aşağıdaki linkleri denemenizi öneriyorum.

http://www.google.com/insights/search/#q=mod%20medyan&geo=TR&date=today%2012-m&cmpt=q

http://www.google.com/insights/search/#q=medyan&geo=TR&date=today%2012-m&cmpt=q

Bu grafikler, Türkiye üzerinde 12 aylık google da “mod-medyan” aramalarını gösteriyor.   Mart-2011 ‘de bir patlama var.   Birileri merak etmiş.  araştırmış.

  • İki şehirden arama var. ANKARA – İSTANBUL
  • Üç türlü arama var .  “mod medyan nedir”  , “mod nedir” , “medyan nedir”
  • Mart-2011 ‘de arama miktarı yıllık ortalamanın beş katı olmuş.

Tabiiki devlet büyüklerimizin söylediklerine inanacağım. “Sınav temizdir”

YGS sınavında yanıtların şifresin olduğu iddia edilen MOD MEDYAN sözcüklerinin 12 aylık internet arama grafiği

YGS sınavında yanıtların şifresin olduğu iddia edilen MOD MEDYAN sözcüklerinin 12 aylık internet arama grafiği

2 responses to “Vız gelir tırıs gider, YGS ‘nin şifreleri

  1. Tek kelime ile Güzel yazı ve güzel site…

    Teşekkür ederim.

    Serhat Çilingir
    skype: cilingir3,617314E+10

  2. valla bu işte bir iş var orası aşikar

Bir Cevap Yazın

