Bir bakıp gideceğim. Uyandırmanıza gerek yok …

Allah affeder, google afetmez. Bülent ARINÇ ‘ın İbrahim TATLISES ‘i yoğun bakımda ziyaret ediyor. “Gerek yok uyandırmayın ”  diyerek büyüklük ediyor.  İlgili diyalog sosyal medya geyiklerinde tavan yapıyor.

Büyük başın derdi büyük oluyor. Düşünsenize yoğun bakımdasınız. Devlet bakanı ziyarete geliyor. Ayağa kalkmanız için sizi dürtüyorlar.

Yetmez ama Evet “Bülent ARINÇ şaka yaptı ya da muhalif gazeteciler olayı saptırıyorlar ”

İbrahim TATLISES ‘e acil şifalar diliyorum.


Haberin aslıda şudur.


Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, silahlı saldırı sonucu yaralanan sanatçı İbrahim Tatlıses’in sağlık durumuna ilişkin bilgi almak üzere Maslak Acıbadem Hastanesi’ne geldi. Yaklaşık 15 dakika hastanede kalan Arınç çıkışta açıklama yaptı.

Arınç, “Kendisini yoğun bakımda ziyaret ettim uyuyordu. Uyandırılmamasını rica ettim” dedi. Arınç, doktorlardan bilgi aldım size verdikleri bilgileri teyit ettiler. Sağlık durumunda düne göre olumlu gelişmeler olduğunu duydum” diye konuştu

Arınç, “Dış görünüşüyle bildiğimiz Tatlıses. Gözlerimle gördümki nabzıyla, nefes alışıyla güzel gördüm” ifadesini kullandı.

DHA ‘dan alıntıdır. http://www.dha.com.tr/haberdetay.asp?Newsid=148441

Bir Cevap Yazın

