Sosyal Medya ‘da Seçim Rüzgarı “kraldan çok kralcı olmak”

CHP Kadın Kolları ‘nın bana takmasına” niye takıldığımı buldum.

12.eylül.2010 referandumunda HAYIR kullandım. Propoganda çalışmalarındada aktif yeraldım. Fotoğraf turlarımdan birisinde Kadıköy iskeledeyim. Sırtımda çanta, yorgun-argın fotoğraf arıyordum.  İskelede TKP ‘li gençler ve biraz ileride CHP otobüsü var. CHP otobüsünün önünde CHP li kadınlar broşür dağıtıyor. Otobüsten müzik yayını yapılıyor.

Sloganları anımsamıyorum. Önüme geçti ve kitapcık uzattı. “Tayyip’e dur diyoruz. ” Teşekkür ettim. İstemedim. AKP dahil olmak üzere tüm yayınları almıştım. Kağıt israfı ve kitap koyacak cebim kalmamıştı. Bağırmaya başladı. “Gerici ..” Yanıma benim yarı yaşımda bir genç kızımız daha geldi. Damgayı yedim.
Biraz ileride yaşlı bir amcayıda markaja almışlardı. O karşılık verdi. Ben yanıtlamadan devam ettim.

Oldum olası bu kategorize etmeleri sevmem.  Siyasetde elitist yapılacaksa, meydana çıkmaya gerek yoktur. Rakı sofrasında iki slogan atarız, yeter.

 

Twitter ‘daki CHP Kadın Kolları adıyla ses yapan arkadaşlarada bu nedenle aşırı sinirlenmiş olabilirim. Eylem kırıcılığıda yapmak istemiyorum. Tepki verdim, Gürsel Tekin ‘e mention yaptım.

Gürsel bey mesaj yazmış. “Aldim mesaji.. Kosturuyoruz.. Kusura bakmayin..:) Gerekli uyarilar da yapildi..”  Bugün bir arkadaşım söyledi. “CHP Kadın Kolları hesabına elkonuldu :) ”   Ben yasaklı listede olduğum için girmeyede gerek görmemiştim.

Kemal KILIÇDAROĞLU ‘nu yıllardır izliyorum. Ankara ziyaretlerimizde iki kez konuğu olduk. Samimiyetine, dürüstlüğüne, sözünde durmasına veya  ilericiliğine şahitlik ederim. Fakat CHP organlarının bu acemiliğini gördükce üzülüyorum.

Twitter olayı başka bir partide olsaydı, dava edilebilirdim. CHP yönetimi olayı sahiplendi ve düzeltti. Sosyal medyada ne kadar acemi iseler hatalarınıda o kadar iyi niyetle düzelttiler.

 

  • Sosyal medya etkin bir güçtür.
  • İyi kullanmazsanız rezil eder.
  • Herkes affedebilir, google affetmez.
  • Ben hala blok listesindeyim :)

 

Gürsel TEKİN’e yaklaşımından dolayı teşekkür ediyor, seçimlerde başarılı olmalarını diliyorum.

Bir Cevap Yazın

