Kolaydır rakı sofrasında “halklar kardeştir ” demek …

Kaç yıl önce idi hatırlamıyorum. SHP Gençlik Kollarına üye oldum. Darbe izleri sürüyordu.  CHP ‘nin başında Deniz Baykal vardı. SHP ‘i tercih ettim :)

Yerel seçim hazırlıkları sürüyordu. Sokaklarda bildiri dağıttım, toplantılarda fotoğraf çektim. Belediyemizde seçimi kazandık, kutlamalara katılmadım.  Bir dahada örgüte gitmedim.

Sonra partiler birleşti. CHP oldu. Deniz Baykal başkanlığı sürüyordu. Baykal ile partinin eriyişini gördüm. Mitinglere katıldım. Fotoğraf çektim.

Kemal Kılıçdaroğlu, Deniz Baykal değişimindeki tavrım netdir. Türkiye solu hakediyor. Katkı sağlayacağına inandığım herkesi destekliyorum.

Türk solunda iki büyük olayı destekliyorum. TKP ‘nin 500.000 yürekli insan arayışı ve Kemal Kılıçdaroğlu ‘nun temiz-saf siyaseti

CHP önemli bir değişiklik yaşıyor. Politbüro tarzı siyaseti bırakacak gibi görünüyor.  Fakat eski elitist tavırları hala sürüyor. Üzgünüm, üzüldüğüm için uyarıyorum.

http://twitter.com/#!/ChpKadinKollari/status/41290096435142656

http://twitter.com/#!/ChpKadinKollari/status/41291409227120640

http://twitter.com/#!/ChpKadinKollari/status/41580396776919040

http://twitter.com/#!/ChpKadinKollari/status/41586662228107264

Bu arkadaşlar ne yapıyor ?

  • CHP kurumsal hesabı olduklarını iddia ediyorlar. Umarım değildir.
  • Elitist tavır ile seçkin olduklarını iddia ediyorlar.
  • Atatürkcü olmak, vatanseverlik kimsenin tekelinde değildir.
  • Atatürk resmi taşımak, vatanseverlik ise her Türk vatandaşı vatanseverdir. Cebimizde Türk lirası taşıyoruz.

Yaşamımın on beş yılı askeri mahkemelerde geçirdim. Bana vatanseverliği öğretmek iki twitter cı ya düşmez. Bu seçkincilerden kurtulacağımız günleri göreceğimize inanıyorum.

Yaşasın tam bağımsız Türkiye !  Yaşasın güzel ülkemin yürekli insanları . Yaşasın halkın iktidarı ..

@ChpKadinKollari
CHP Kadın Kolları
Profiline Atatürk resmi koyanların sorularını yanıtlayacağız. İster AKP’li olsun ister farklı bir parti,düşünce kuruluşu veya dernek.

.

@ChpKadinKollari CHP Kadın Kolları
Dün iyi bir Twitter follower’s temizliği yaptık. Bugün de devam ettik. Ama hala şansını zorlayanlar var.
.

 

@ChpKadinKollari CHP Kadın Kolları
79 kisi blocklandi.
.
@ChpKadinKollari
CHP Kadın Kolları
Maalesef rt yapamazsınız. 460 kisi tek tek incelenecektir. 147 kisi block listesinde var. İncelemeye alıyoruz.
.
One response to “Kolaydır rakı sofrasında “halklar kardeştir ” demek …

  1. Geri bildirim: Hani bir çekirgemiz vardı. Hep sıçrardı :( “Seçimler, YSK, yargı ve sivil anayasa …” | özgür mutfak

Bir Yanıt Bırakın

