Lükse son, otopark on !


Küçüğü-büyüğü, yatay-dikey farketmiyor. Plaza plazadır. Plaza insanlarınında sorunları oluyor.

Meksika günündeki sosların bozuk olması değil sorunumuz.

Plazamız, korunaklı mini yaşam küremizde otopark sorunumuz var. Eskidende sorunluydu. Taşındığımızda buralarda küçük evler vardı. Arada barakalar ve kalaycılar … Camii önü güvenli, sokak araları cesur işiydi.  Benim gibi erken gelenler yer bulur diğerleri otoparka giderdi. Plaza işi büyüttü, sokakları kiraladı. Camii önünü bıraktı. Ben bile yer bulamaz oldum, otoparka yazıldım.

Yeni yıl, ilk gün şoka uğradık. Günlüğü 6 TL olan otoparkımız, 10 TL yapılmış.

Alabildiğine korunaklı, alabildiğine sükseli plazamızda olay var. Eskiden pahalı olan Otoparkımız artık çok pahalı. Lüksün ilk adımı otoparkı kullanmak için asgari ücretin yarısını vermek gerekiyor.  Otoparkın müşterisi azalmadı, azalmayacak. Kimse arabasız gelemeyecek.

Meksika soslarını şikayet etmek in, otoparkı konuşmak out !

Otopark fazla derdim değil. Belediye otobüsünü seviyorum, yol arkadaşlarım oluyor. Uyumak güvenli, otobüsde uyumayı seviyorum :)

Otobüs 2 TL, Taksi ile gidersem 20 TL, otopark 10 TL. Benzini cebimden vermemek, otopark parasını masraf yazmakda derdim değil.

Türkiye’de uçurum büyüyor. Türkiye ekonomisi büyürken, Türkiye ‘de uçurum derinleşiyor. Türkiye ‘de işler iyiye gitmiyor. otopark iyiyse 10 TL normaldir diyenler, asgari ücreti bilmiyor, bakkalını tanımıyor.

Gülümse

Hadi gülümse bulutlar gitsin
İşçiler iyi çalışsın,gülümse
Yoksa ben nasıl yenilenirim
Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir,Akdeniz olur,gülümse.

Sazlarım vardı ırmaklarım vardı çok
Çakıl taşlarım vardıbenim
Ama sen başkasın anlıyor musun
Tut ki karnım acıktı,anneme küstüm
Tüm şehir bana küskün
Bir kedim bile yok anlıyor musun

İklim değişir,iklim değişir,Akdeniz olur,gülümse
KEMAL BURKAY


 

Faşizme geçit yok, yoksulluğa hiç geçit yok
Yoz müziğe hayır, eşitsizliğe daha hayır !
Bölünmeye hayır, anadilin yasaklanmasına kökten hayır
Daha eşit, daha özgür bir Türkiye için
Boş laf istemiyorum,
Türkiye yargı çatırdarken,
İşçiler iyi çalışsın, Bakan’larda bakmasın

çözüm demokrasidir,

yaşasın tam bağımsız Türkiye !

One response to “Lükse son, otopark on !

  1. herseyin orginalini severim

Bir Cevap Yazın

