Noel’in kızı, bırak mızmızı

Yıllardır koca fotoğraf makinası ile İstanbul ‘u köşe bucak dolaşıyorum. Her gün bir fotoğraf yayınlıyorum.

Dünyanın parasını lense yatırıyorum.

Övgü alıyorum, İlgi görüyorum. Şikayetim yok :)

Yılbaşı partisinde iki noel kızının fotoğrafını, ödünç makina ve kit lens  ile çektim. Seçerek yayınladım.  Yıllardır görmediğim  hit i aldım.

işi gücü bırakıp, facebook fotoğrafcılığına başlayacağım.  Blogda ilgi azalırsada kızların fotoğraflarından yayınlarım :)

2 responses to “Noel’in kızı, bırak mızmızı

  1. :) kadere isyan mı bu

Bir Cevap Yazın

