29.Ekim Resepsiyonu ile ilgili kararımı açıklıyorum.

Sayın cumhurbaşkanımızın verdiği “Cumhuriyet Bayramı  resepsiyonu” na katılımım ile ilgili  kesin yanıt veriyorum.

Resepsiyona katılmıyorum.
Davet edilmedim.
Davet edilseydim katılırdım. Bir yurtseverim ve cumhuriyeti seviyorum.

Türban yasağıda, söylemide 80 darbesinin ürünüdür. Bu eksendeki tartışmaları gereksiz görüyorum.
CHP ‘den beklentilerimi yazmıştım. Göremiyorum, duymuyorum …
Koca partinin basireti bağlandı ve gözleri türban ile kapatıldı.  üzülüyorum ….

Hepimizin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.

Yaşasın tam bağımsız Türkiye !

One response to “29.Ekim Resepsiyonu ile ilgili kararımı açıklıyorum.

  1. Uluslararası Kamuoyunun Dikkatine;

    Türkiye; geçen asırdaki Eurovisiona halen katılımı, güney ve doğu sınırlarındaki kültürel sportif ilişkileri ve Kıbrıs hatta dünyayı karartan uluslararası ilişkileri ve politikaları nedenleriyle sınırları tartışılabilen hatta BM. organizasyonundan çıkartılabilmesi gereken bir ülke midir?
    Ayrıca, örneğin Arap Ülkelerine ve Asya ülkelerine bugüne dek ne gibi bir geleneksel önderlik ve liderlik edebilmiştir?
    Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşundaki kurtuluş savaşına katılan ülkelerin hemen sonrasında BM. örgütünü kurmaları ve aynı ülkenin ikinci Dünya Savaşına henüz yeterli olamadığı için alınamadığı dikkat çekicidir ve bu durum tarih kitaplarında nasıl açıklanabilir?
    Türkiye Cumhuriyetinin bugün geldiği noktaya göre; vatandaşlarının ve yurttaşlarının; Türk dilinin varlığına ve mantıksal kuruluş yapısına, dilek, istek, emir, soru, öneri kapsamlı (başta atasözlerine) ardışık ve anlamlı cümlesel kuruluş mantıklarına aykırılıkları nedeniyle bu dili ve dili terketmeleri gerekebileceği ispatlanabilir mi?

    Değer İskender; BM. proje mühendisi.

Bir Cevap Yazın

