12.eylül.2010 referandumunda oyum “HAYIR”

Genel mutabakat sağlanmadan tek parti yönlendirmesi ile anayasa değişikliğini uygun bulmuyorum.

Adalet sisteminde ve yargıda sorunlar vardır.   Yargının tam bağımsız olması gerektiğine inanıyorum. Paketde yeralan değişiklikleri doğru bulmuyorum.

Boykotu doğru bulmuyorum.  Seçimleri boykot çağrısı yapmak yasak olmasına rağmen BOYKOT kampanyları serbestce yapılabiliyor. HAYIR kampanyaları sürekli incelenirken, BOYKOT serbestdir.  Yönetim HAYIR yerine BOYKOT ‘u tercih etmektedir.  Bu nedenle boykotada karşıyım.

Korku imparatorluğu gelmektedir. Biz darbeleri sevmeyiz. Askerin sopasını sevmeyiz.  Askerden geldiği için değil sopa olduğu için sevmem.  Sivil-asker farketmez, darbelere karşıyım.

Askeri darbeler ile hesaplaşmak adına  sivil darbe girişimine karşıyım.

Yaşasın bağımsız Türkiye! Eşit ve özgür bir Türkiye için  “HAYIR!”

daha fazla demokrasi için, yetmez ama "HAYIR!"

daha fazla demokrasi için, yetmez ama "HAYIR!"

One response to “12.eylül.2010 referandumunda oyum “HAYIR”

  1. trying to follow you on twitter but cant find your name

Bir Cevap Yazın

