Seni anca anladım Selah abi

Selah ÖZAKIN

Selah ÖZAKIN

sakın yanıt vermeye kalkma e mi!

nedenini acı öğrendiğim öfkenle
beni bana mahkum edip çekip gittin
ama bak
gitmeyi hepten becerememişsin
hâlâ avuçlarımda parmak izlerin
sanıyorsun ki sen böyle apansız gidince
kuruyacak can toprağım
ölecek çocuk coşkum
ve ölü düşlerde gezeceğim
çok yanılıyorsun sevdiceğim
anlaşılmaz çoklukta seviyorum seni
bu yüzden
kış bitimi toprağa gömülmesi gereken çiçek soğanlarını
saksıya değil
yüreğime gömeceğim
ah benim hırçınım
ah yalansız sevdiğim
keşke gitmeseydin
önümüz
bugün olmasa da
en azından Mart sonunda bahar
şimdiden açmaya başlamıştır belki de
Arif Çağlar’ın bahçesinde mimozalar
hep hayretle karşılamışımdır
böyle isyan büyütürken ben için için
böyle bitik bakıyorsam dağlara
denize

Selah ÖZAKIN

Selah ÖZAKIN

böyle yıkık yürüryorken düzlüklerinde yitmenin
nasıl birde çıkıyor o yokuşları faytonlara koşulmuş atlar
es vermeden
yüksünmeden
yoksa tuhaflık ben de mi
yoksa beni terk etmen bu yüzden mi

selah

22:40

27 02 2010

Selah ÖZAKIN

Selah ÖZAKIN

Bir Cevap Yazın

