Deniz Baykal ‘ı destekliyorum !

Sol görüşlüyüm. Deniz BAYKAL nedeniyle CHP ‘e küsenlerdenim. Deniz BAYKAL ve politbüroya benzeyen bazı yöneticilerin sol harekete zarar verdiğine inanıyorum.

Artık bunlar hiç önemli değil

Kişisel hayatın gizliliği temel bir insan hakkıdır.

Belden aşağı yapılan bu saldırıyı lanetliyor ve sayın BAYKAL ‘ı destekliyorum!

Deniz BAYKAL

Deniz BAYKAL (chp.org.tr adresinden alıntıdır)

4 responses to “Deniz Baykal ‘ı destekliyorum !

  1. Deniz bey artık bu partide farklılıkları bekiştiren birleştiren edirneden hakariye kadar halkın içine sinen bu çalışmalara destek olmalıdır.genel başkan dışında ve bilgisi dışında piyasaya malzeme vermemeli.. Herkese demokrasi herkese chp

  2. özgür bey, kusura bakmayın ancak sol görüşlü olacağım diye “sol yanda” olduğunu savunan bir “başkan” ın belden aşağısına vurmalarına bu kadar ustaca karsılık vermiş olması, … üzgünüm ama burada bir destek durumu göremiyorum.

    elbetteki son derece çirkin ve insan haysiyetine dokunan bir durumdur bu. her kim ne yapmıs olursa olsun kendi hayatında, kendi sınırlarındadır. ve bu kadar fütursuzca ortaya dökülmemelidir.

    edepsiz’den edebini satın al demişler …
    insanın laf etmesinden evvel yüzü kızarır diye düşünüyorum. en azında biraz da öyle bir poz takınırdı ..

    siz ne dersiniz??

    • Deniz Baykal değil başkası olsada aynı tepkiyi verirdim. Ortada bir iddia var.

      Bir kişinin savunması alınmadan verilen hüküm, doğru bile olsa ADİL DEĞİLDİR.

      Kimse ahlak polisliğine soyunmasın. Seks olunca kötü, para olunca önemsiz değildir.

  3. Biraz önce Deniz BAYKAL istifa etti. Önümüzdeki günleri iyi analiz etmek gerekecek.

Bir Cevap Yazın

