Her CMS, yeni bir koku , farklı bir tat …

Bir proje için Drupal kullanmam gerekiyor.   Kendi işlerim için kullandığım hostingimde kurdum. Kitabımı aldım.  Başladım.

Fransızca-ingilizce bir sitenin taslağını alıp, değiştirip Türkçe-İngilizce yapacağız.

  • Fransızca kullanılmayınca unutuluyor.
  • Fransızca sözlüğüm yokmuş.  Google translator kullanıyorum.  Ben basılı sözlüğü tercih ederdim.
  • Projeyi birlikte yapacağım arkadaş, beni SATTI
  • Adamların verdiği template , bir template değil
  • bütün dizinleri kopyalayark kullanabiliyorsunuz.
  • Bütün dizinler kopyalayınca  şifreler uçuyor :((
  • Admin şifresini nasıl değiştiririm bulamadım. MYSQL ‘den değiştiriyorum.

Hala çözmeye çalışıyorum.

Proje teslimatı geldi. Ben hala block ayarlamak ile uğraşıyorum.

Yapacağım bir şekilde, bakalım.

Bir Cevap Yazın

