Bahadır AKKUZU ‘yu kaybettik.

Bahadır AKKUZU  vefat etti. Ben bu sabah öğrendim.  İlk tepkim, cep telefonundan aramak oldu.  Benim için öyle bir dost, öyle bir abi idi. Sıkıntım varsa, anlatabileceğim, en gizleri konuşabileceğim güzel bir insan idi.

Alçak gönüllü, melek gibi bir insan idi.  Allah rahmet eylesin.

Bahadır AKKUZU,  Kurtalan Ekspres’in gitaristi idi.   Cem Karaca,  Barış Manço, Edip Akbayram gibi isimler ile çalışmışlar idi.   Eşsiz bir insan, mükemmel bir müzisyeni kaybettik.

Kaybımız büyüktür.

Bahadır AKKUZU, Kurtalan Ekspres

Bahadır AKKUZU, Kurtalan Ekspres

.

Bahadır AKKUZU, Kurtalan Ekspres

Bahadır AKKUZU, Kurtalan Ekspres

Bahadır AKKUZU, Cihangir AKKUZU

Bahadır AKKUZU, Cihangir AKKUZU

fotoğrafları ikiteker.org sitesinden aldım.  kendi çektiğim fotoğrafları vardı. fakat arayacak halim kalmadı

6 responses to “Bahadır AKKUZU ‘yu kaybettik.

  1. SAKIZ HANIM- MAHUR BEY

    Cocuklugumun gectigi o eski mahallede
    Asi boyali ahsap eski bir evde otururlardi
    Sakiz hanim la mahur bey
    Bembeyaz tenli bembeyaz sacliydi sakiz hanim
    Zaten onun icin sakiz hanim derdik kendisine
    Pamuk gibi elleriyle kemence calardi
    Esi mahur bey önce biraz nazlanir
    Sonra oda kanunuyla eslik ederdi sakiz hanim a
    Beraber mesk ederlerdi
    Yaz aksamlarinda acilirdi perdeler
    Yorgun ellerinden
    Dökülürdü nagmeler
    2 yil kadar oluyor önce kanun sustu o eski evde
    Bir kac ay sonra da kemence
    Ve asi boyali ahsap evin perdeleri
    Bir daha acilmamak üzere kapandi
    Evin satilacagi söylentileri baslayinca gittim
    Iceri girdigimde eski bir koltugun üzerinde
    Boynu bükük bir kanun
    Ve kanunun gögsüne yaslanmis mahsun kemenceyi gördüm
    Bizi rahatsiz etmeyen der gibiydiler
    Kiyamadim
    Uzaklastim
    Mahur bey susunca Kapandi perdeler
    Sakiz hanimla bitti o hüzünlü nagmeler

    Müzik: Bahadir Akkuzu

  2. GÖNÜL FERMAN DINLEMIYOR

    Diyar diyar dolastim ben
    Yollara dütüm derdinden
    Her cicekte gördüm seni
    Kara toprak ver yarimi
    Yaza yaza bitti kalem
    Bir gün elbet dolar cilem
    Ben bu yola kurban olam
    Kara toprak ver yarimi
    Gönül ferman dinlemiyor
    Bu ayrilik cok aci
    Gönül ferman dinlemiyor
    Yok mu bunun ilaci
    Geri ver geri ver Kara toprak ver yarimi
    Bir sabah ansizin elimden aldigin gibi
    Gönül ferman dinlemiyor
    Bu ayrilik cok aci
    Gönül ferman dinlemiyor
    Yok mu bunun ilaci
    Geri ver geri ver Kara toprak ver yarimi
    Bir sabah ansizin elimden aldigin gibi
    Bir gün olur devran döner
    Vade gelir yollar biter
    Zengin fakir burdan gecer
    Kara toprak ver yarimi
    Deli gönül costu caglar
    Derdime dayanmaz daglar
    Gelen aglar giden aglar
    Kara toprak ver yarimi
    Gönül ferman dinlemiyor
    Bu ayrilik cok aci
    Gönül ferman dinlemiyor
    Yok mu bunun ilaci
    Geri ver geri ver Kara toprak ver yarimi
    Bir sabah ansizin elimden aldigin gibi
    Bak su dünyanin haline
    Meyl etme dünyanin haline
    Razi oldu hayaline
    Kara toprak ver yarimi
    Kimi alir kimi satir
    Hepside yan yana yatar
    Baris derdine dert katar
    Kara toprak ver yarimi
    Gönül ferman dinlemiyor
    Bu ayrilik cok aci
    Gönül ferman dinlemiyor
    Yok mu bunun ilaci
    Geri ver geri ver Kara toprak ver yarimi
    Bir sabah ansizin elimden aldigin gibi

    Müzik: Bahadir Akkuzu

  3. AL BENI

    Bir damla suya hasret
    Kurumuş bir dal gibiyim sensiz..
    Dalgalara kapılmış,küreksiz,dümensiz
    Bir sal gibiyim sensiz..
    Dinle sevdiceğim , gözbebeğim , tatlı dillim ,
    Bu belki de sana son seslenişim .
    Al , al beni , tut elimden , al yanına.
    Sar , sar beni , sar beni , acılarla…
    Cok uzaktan gelen bir ses,
    Sanki senden haber gibi bana..
    Akşam vakti donen kuşlar,
    Sanki benden cevap gibi sana
    Dinle sevdiceğim , gözbebeğim , tatlı dillim ,
    Bu belki de sana son seslenişim .
    Al , al beni , tut elimden , al yanına .
    Sar , sar beni , sar beni , acılarla…

    Müzik: Bahadır Akkuzu

  4. Kabul etsek de etmesek de sonbaharı yaşıyoruz artık.
    Hazan mevsimidir bu bahar,hüzün mevsimidir.Gidenler
    çok,bize düşense gidenlerin ardından mendil sallamak
    olur.’Uzaklar sana gelmez,sen uzaklara gidersin’ dediği
    gibi şairin,vuslat ancak gitmekle mümkün olur.

    Gidenlerin de, gitmelerin de uzak olması dileğiyle,
    başımız sağolsun.

  5. Bir Veda Havası

    Vakit tamam, seni terk ediyorum.
    Bütün alışkanlıklardan öteye…
    Yorumsuz bir hayatı seçiyorum.
    Doymadım inan, kanmadım sevgine.
    Korkulu geceleri sayar gibi,
    Birden bire bir yıldız kayar gibi,
    Ellerim kurtulacak ellerinden
    Bir kuru dal ağaçtan kopar gibi.
    Aşk sa bitti, gül se hiç dermedik
    Bul kendini kuytularda hadi dal
    Sen bir suydun, sen bir ilaçtın.
    Hoşçakal iki gözüm hoşçakal.

    Vakit tamam seni terk ediyorum
    Bu incecik bir veda havasıdır
    Parmak uçlarına değen sıcaklık
    İncinen bir hayatın yarasıdır
    Kalacak tüm izlerin hayatımda
    Gözümden bir damla yaş aktığında
    Bir yer bulabilsem seni hatırlatmayan
    Kan tarlası gelincik şafağında
    Ölümse korktum savaşsa hep kaçtım
    Vur kendini korkularda hadi al
    Seninle bir bütün olabilirdik
    Hoşçakal iki gözüm hoşçakal

    Yusuf Hayaloğlu

  6. Basınız sagolsun..
    Basımız sagolsun
    cok cok uzgunum
    Onun bı resmı var ınternette uzerınde cok ozel bı mesajı ıle
    ben de su an blogmda bu yazıyı eklemek ıstıyorum.. Ona huzur ıcınde uyu dıyerek..

Bir Cevap Yazın

