Ben sevmek, sevmek isterdim. Nerden bilirdim, sevenler ağlarmış

Sevenler Ağlarmış

Bir yarim olsun isterdim, gözleri yeşil
Bir yarim olsun isterdim, gül yüzü gülen
Onu çok sevmek isterdim, delice sevmek
Peşinden koşup koşup, sonunda almak

Ben sevmek, sevmek isterdim
Nerden bilirdim, sevenler ağlarmış

Bir yarim oldu sonunda, gözleri yeşil
Bir yarim oldu sonunda, gül yüzü gülen
Onu çok sevdim sonunda, delice sevdim
Fakat bu aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim

Ben sevmek, sevmek isterdim
Nerden bilirdim, sevenler ağlarmış

Üç Hürel

12 responses to “Ben sevmek, sevmek isterdim. Nerden bilirdim, sevenler ağlarmış

  1. Çok güzel bir şarkı sevenler için çok doğru bir şarkı

  2. En sevdiğim şarkı süperrrrrrrrrrrrrrr

  3. sarkın cokkkkkkkkkkkkguzel cok beyendım yanı buyuk bır hayranınım bır sınıftan bır cocuk solemıstı partıde ama ssi çırkın gıtar calması mutiştı bb

  4. çok özledim seni..

  5. süperrrrrrr.çok gzl ben bunu haluk leventin konserinde gitarla çaldım ve düet yaptık ,süperdddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  6. ben bu sarkyı gitarla çok spr çalıyorumm

  7. ya ben bu sariyi cok sevıyorum.benim sevdiğimin gözleri ”SiYaH” onu çook seviyorumm

  8. ben bunu gıtarda cok guzel calıorum ama bı turlu sonunu gtıremıorummmmmmmmmmm:((((

  9. yha bn bunu gitar çalan bi kızdan duydum okul müzik yarışmasına hazırlanıyodu çok güzl bi şarkı bayıldmmmmm

  10. merhaba,

    sevenlerin ağlamadığı, hukukcuların dinlendiği bir düzen için eylem yapıyoruz.

    blogumuzu ziyaret edermisiniz ?

  11. Ben ce de cok güzel bir şarkı benim sevdiğimin gözleri yeşil ama o beni sevmiyo:(ins sonunda o da beni sever…

  12. yaa çoooooookkk güzel bir şarkı bayılıyorum ama.brnim sevdiğimin gözleri siyah.Burası uymamış işte :) ama şaka tabiki çookk güzel bir şarkı

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s