Türk edebiyatının büyük ustası Fazıl Hüsnü Dağlarca 94 yaşında hayata veda etti

Fazıl Hüsnü Dağlarca bir koca çınar idi.  Artık şiirlerinde yaşayacak.  Allah rahmet eylesin.

Ben  Akdeniz’i sevdim onun dizelerinde…

Dersin ki
Ellerimize değecek
Yıldızlar
Büyüyecek büyüyecek de.

Dersin ki
Bir aydınlığı var
Sevgililer için,
Karanlık sessiz de.

Dersin ki
Uyuyamıyorum
Yalnızız
Gece, mavi de.

Akdeniz enginlerde kararmaktadır
Ama
Ben
Öyle maviyim ki.

Akdeniz bir gitmişlikle eski, uzak,
Ama
Ben
Sahibi gibiyim yıldızların.

Akdeniz seni bir daha yaratamaz
Ama
Ben
Seni bir daha sevebilirim.

2 responses to “Türk edebiyatının büyük ustası Fazıl Hüsnü Dağlarca 94 yaşında hayata veda etti

  1. edebiyat dersimdfe kötuyum derrsin verin

  2. “Dersin ki
    Bir aydınlığı var
    Sevgililer için,
    Karanlık sessiz de.”

    Bedeli ödenmiş aşklara…

Bir Cevap Yazın

