Ask bir bahar oyunu, degişir seyirciler

Ankara nin sokaklarindayim
Yalniz geçer hayallerim
Sen orada Istanbul da
Bak eskiyor sarkilarim

Yagmur düser ben yürürüm
Ardindan gelir yalnizligim
Örtüyorum artik üstümü
Anilar var gidisin var

Simdi ben geçmis zaman
Kaybolmus bir çocukluk
Ariyorum kendimi
Hep o yaz sinemalarinda

Gel de bitsin bu özlemim
Söyle sevdigini yar ben öleyim

Hayret
Nasil da degisiyor insan
Hayret
Nasil da unutuluyor her sey zamanla
Simdi
Birikir hüznüm cebime sigmaz
Çözülür yüzüm ama sevdan anlamaz

Su düsleri gelir yatagima girer
Eksilmez basim ayriliklardan
Ask bir bahar oyunu degisir seyirciler
Yarim kalir kendimle sevismelerim

Oysa ben kendimle yalnizim
Bir bakarsin pencerendeyim
Bir bakarsin düsündeyim….

Söz-Müzik: Murat Çelik

Bir Cevap Yazın

