Hayat bitiyor birgün, ayrılıkdan kaçılmıyor …

Rüya görüyorum sandım. Mucizevi bir şeydi. Günışığı gözlerimi zorluyor ve hala sürüyordu şarkı ..


bir şarkı tut, bir kitap oku, balkona çık bağır, mutlaka iyi geliyor

Kötü başlayacağına şartlandığım bir günün sabahında, uykudan uyanırken bunları duyuyordum.

Gözlerimi kapalı tutarak dinlemeye devam ettim



Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor
Ama fazlada üzülme hayat bitiyor birgün
Ayrılıktan kaçılmıyor…
Hem çok zor hemde çok kısa bir macera ömür
Ömür imtahanla geçiyor
Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem

Radyo çalıyordu. Unuttuğum bir dostum, ilahi bir şeyler söylüyordu sanki

Geceleri ve gece çalışmayı seviyorum. Yeni işimin ağır mesai koşullarına rağmen geceleri çalışıyorum üretirken.
Ben geceyi seviyorum. Kötü sabahlar yaşamama rağmen çalışıyorum sabaha kadar, sigara ve rakı arkadaşlık ediyor bana.

Bugüne güzel başladım ve şarkıyı mırıldandım günboyu . Ulu google ‘dan aradım ve buldum. Sezen Aksu’nun bir şarkısı imiş.

Albümüde satın aldım. Diğer şarkılar derin iz bırakmadı ama bu şarkı gerçekten etkiledi beni …

Giderim

Bazen daha fazladır herşey
Bir eşikten atlar insan
Yüzüne bakmak istemez yaşamak
O kadar azalmıştır anlar
O zaman hemen git radyoyu aç
Bir şarkı tut yada bir kitap oku mutlaka iyi geliyor
Yada balkona çık bağır bağırabildiğin kadar
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor
Ama fazlada üzülme hayat bitiyor birgün
Ayrılıktan kaçılmıyor…
Hem çok zor hemde çok kısa bir macera ömür
Ömür imtahanla geçiyor

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
Acının insana kattığı değeri bilirim, küsemem
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir

Bir şiirden bir sözden bir melodiden bir filmden
Geçirip güzelleştirmeden can dayanmıyor
Yıldızların o ışıklı fırçası azıcık değmeden
Bu şahane hüzün tabusu tamamlanmıyor
Ama fazlada üzülme hayat bitiyor birgün
Ayrılıktan kaçılmıyor…
Hem çok zor hemde çok kısa bir macera ömür
Ömür imtahanla geçiyor

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir
Acının insana kattığı değeri bilirim, küsemem
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir

Sezen Aksu

Gitarın tellerini kontrol edeceğim bu gece. Deneyelim bakalım B-A-G-F herhalde tutacak :)

7-kasım-2007

3 responses to “Hayat bitiyor birgün, ayrılıkdan kaçılmıyor …

  1. yhane nebilim içimden bişi çıkıyo yada giriyo gibi kall geliyo daralıyorum bunalıyorum bilmiyorum …

    • ilk seferde genelde bu ruh hali yaşanabiliyor,
      sonradan alışırsınız sanırım
      tavsiyem
      rahat olun ,kasmayın,oluruna bırakın
      kolay gelsin

  2. ay bayılıyorum nakaratlarına oha felan oluyorum yaneeeeeeee

Bir Cevap Yazın

