Gitmeliydik

Gitmeliydik

Gitmeliydik
Dalgalar kanatlarımızda
Oysa gözlerimiz düğümlerde
Her boğum gırtlağımızda
Gitmeliydik
Dalgalar kanatlarımızda
Deniz hürriyeti
Halatları çözerken
Oysa biz bir üzüm salkımı gibi
Ağırdık dalımızda

Mozaik
Çook Alametler Belirdi

Söz: Hale Tenger
Mozaik

One response to “Gitmeliydik

  1. merhaba özgür,
    mailini aldım ama sana cevap yazamıyorum.
    çünkü mailin geçerli gözükmüyor. nasıl oluyor bilmiyorum ama :(
    oradan cevap yazamadığım _ya da ben beceremediğim_ için buradan yazıyorum yine.
    tekrar mail atarsan ve mümkünse başka bir mail hesabından _çok oluyorum sanırım_
    sevinirim

Bir Cevap Yazın

