Necati Tosuner

Doksanlı yılların başında almıştım ilk Necati Tosuner kitabımı. Özgürlük Masalı…

Necati Tosuner

Şimdi kapanan Kemal Sahaf’dan aldım sanırım. İncecik bir öykü kitabı,
derinden işleyen eksiklik, engellilik, isyan
Dark Side of The Moon’dan sonra ezberlediğim en uzun metin idi .
Kalıcı izler yeretti içime

94 yılının sonbaharında Hatay restoran ‘daki imza gününde tanıştık. Ben tüm kitaplarından ikişer-üçer tane toplamış, notlarımı almış gitmiştim. Kısa bir sohbet, ben heyecandan titriyordum. O zamanlar çalıştığım yazılım şirketinin reklam ajansının metin yazarı olduğunu öğrendim. Bir arkadaşı fotoğramızı çekmiş, daha sonra adresime imzalayarak gönderdi.

Yıllar geçtikce kitapları toplamaya devam ettim, Yapı Kredi Yayınları yayınlamaya başladı.

Necati Tosuner, dilini tüm kıvraklığıyla kullanır. İlk cümleden başlayan ritmi okuyucuyu yakalar, savurur. Yazısı düz yazıdan çok şiiri uyandırır bende …

2004 Yılında tekrar gördüm Necati Tosuner ‘i . Yine Hatay Restoran ‘da .

Bir ara bir terlik tartışması vardı. Necati Tosuner ‘in rüyalarıma giren bir yanıtı vardı.

Terlik önemlidir.
Her erkeğin bir terliği vardır.
Akşam gelince, alnındaki terleri silmesi gerekir

5 responses to “Necati Tosuner

  1. yorgun demokrat

    kin ilkelliğin uluyan sesidir
    sanatçı kin tutmaz
    sayın tosunerin toplumdaki kini betimlemedeki ustalığına selam olsun

  2. merhaba,

    “Tosuner” soyadlı kişilere ulaşmak için http://www.facebook.com adresini kullanabilirsiniz.

    sevgiler
    özgür

  3. ^Merhaba, ben almanyadan Erhan Tosuner
    acaba nerelisiniz??? cok Tosuner tanimiyorum bu yüzden.

    saygilar ve selamlar

  4. Günlüğüme katkınız için teşekkür ederim.

    Kimbilir …
    Birgün Necati Tosuner dostları ister, yine Hatay ‘da buluşuruz.

    sevgiyle kalın.
    özgür

  5. 23 yaşındayım, edebiyat yüksek lisans öğrencisiym ve utanarak söylüyorum daha yeni okumaya başladım necati tosuner’i..ama çok sevdim.
    ve ne yalan söyleleyim sizi de kıskandım bu tanışma öykünüzden sonra..okumaya devam etmek lazım:)

Bir Cevap Yazın

