Tuvalet kağıdı bulunurluk oranı % 50…

Ev dışı tüketim kanallarında
tuvalet kağıdı bulunurluk oranı % 50…


KMG Araştırma, Perakende Ölçümü ve Araştırmaları bölümü tarafından yürütülen Ev Dışı Tüketim Paneli’nde kağıt havlu, tuvalet kağıdı ve kağıt peçete ürünlerinin tüketim ve bulunurluk performansları kullanıcılara sunuluyor. Panelde Eğlence kanalları, Cafe & Pub’lar, Restoranlar, Fast food ve yiyecek büfelerinden oluşan yaklaşık 1300 noktada yapılan araştırma sonuçları pazardaki oyuncular için ciddi fırsatları işaret ediyor.

Kapsam dahilindeki tüketim noktalarının %85’inde tuvalet bulunmasına rağmen, sadece %50’sinde tuvalet kağıdı var. Kağıt havlu bulunurluğu ise yaklaşık %35’lerde. Bu da tuvalet kağıdı bulunup da kağıt havlu bulunmayan %15’lik fırsatı işaret ediyor. Kağıt peçete ise neredeyse noktaların tamamında bulunuyor. Ancak çok daha ekonomik ve hijyenik olan dispenser tabir edilen mekanizmalı peçete bulunurluk oranı %20’lerde. Aslında bulunurluk oranlarındaki düşüklük çok da şaşırtıcı değil. Ev dışı tüketim noktalarının yarısı profesyonel dağıtıcıların kapsama alanına girmiş değil. Öte yandan müşteri profilinin de hijyeni daha fazla zorlayacak şekilde gelişmesi gerekecek.

KMG Araştırma ‘nın Retailing Network ‘ünden alınmıştır. http://www.kmg.com.tr

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s