Pratik Meditasyon

çeşitli kaynaklarda, meditasyon teknikleri anlatılıyor. Meleklerden yunuslara kadar çeşitli öneriler var. Ben çok azında başarılı olabildim :(

Yıllar geçtikce, daha rahat meditasyon yapabildiğimi ve verimli olabildiğimi görüyorum. Deneyimlerime göre pratik meditasyon önerileri …

Reiki’e bağlanın.

Reiki kanallarımızı açıyor, çakralarımız aktif hale geçiyor. Frekansımız kolayca yükseliyor. Meditasyon öncesinde Reiki’e bağlanıyorum. Sezgilerime dayanarak sembolleri tepe ve/veya solar çakrama çiziyorum.

Sembollerin sırası, nereye çizileceği konusunda şüphe ederseniz, reiki yağmuru adı verilen tekniği deneyebilirsiniz.

Diyafram nefesini kullanın.

Karmaşık tekniklere girmeden : Göğüs hareket etmeden, ağızdan nefes almadan olabildiğince yavaş nefes alalım-verelim.

Diyafram nefesi tansiyonu düşürür ve sakinleştirir.

Yatmayın

Uyumak için yapmıyorsanız, yatarak meditasyonu denemeyin. oturarak, omurga yere dik olacak şekilde yerleşin.

chi-kong sırasında kullandığımız dizlerimiz bükük pozisyonuda deneyebilirsiniz. Ben özellikle ağaca sarılma, topraklanma çalışmalarında başarılı sonuçlar aldım.

İbadet sonrası

Dua ve tüm ibadetler tepe çakranın açılmasını sağlar.

Düşünceler aksın

Düşüncüler, hayaller, konuların geçmesine izin verin. Film şeridi gibi olayların akmasına izin verin. Durmadıkları sürece sorun yok , bırakın aksınlar . Biz sadece seyredeceğiz.

Müzik

Ben meditasyon sırasında müzik kullanmıyorum.

Solar çakra

Solar çakra da yoğunlaşın. Isındığını düşünün, alev topu oluşturarak sonuçları izleyin.

Meditasyon öncesi için önerilerim

  • odayı havalandırmak
  • hazır kahve, kolalı içecekler, alkol, sigara kullanmayın
  • Mide tam boş veya dolu olmasın
  • duş almak, en azından el-yüz yıkamak

Negatif enerjiler

Meditasyon sırasında tepe çakramız açılır ve auramız büyür. Auramız için özel koruma yapmıyor isek, toplu taşıma araçları yada hastane gibi ortamlarda meditasyon yapmayın. Komşu negatif enerjiler kalıcı etkiler bırakabiliyor.

Kanalları açalım

Çakralarımız enerjini aktığı kanaldır. Ben meditasyonun parçası olarak çakra dengelemeyi yapıyorum.

Aynı şekilde topraklama çalışmalarınıda meditasyona ekleyebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

