Hane Tüketim Endeksi (Home Consumption Endeks) Temmuz raporu çıktı…

Hane Tüketim Endeksi (Home Consumption Endeks) Temmuz raporu çıktı…

Ipsos KMG’nin her ay gerçekleştirdiği Hane Tüketim Endeksi’nin (HTE) Temmuz ayı sonuçları açıklandı. HTE Temmuz ayı sonuçlarına göre hızlı tüketim ürünleri talebi hem cari fiyatlarla hem de sabit fiyatlarla (enflasyondan arındırılmış) % 1 küçüldü. 2008’in ilk 7 ayında, 2007’nin ilk 7 ayıyla karşılaştırmasında ise hızlı tüketim ürünleri cari fiyatlarla %9 büyürken, sabit fiyatlarla pek fazla değişim göstermedi.

Hane Tüketim Endeksi (HTE) hakkında
Hane Tüketim Endeksi (HTE) verileri Türkiye’yi temsil eden 6.200 haneden oluşan bir örneklemden elde edilmiştir. Yaklaşık 71 milyon nüfus ve yaklaşık 16 milyon hanenin tüketimlerini gösterir ve hane tüketimi için satın alınan hızlı tüketim ürünlerini kapsar.

“Hane Tüketim Endeksi” ile ilgili detaylı bilgi almak   info@ipsos-kmg.com adresine e-mail atabilirsiniz.

http://kitapkurtlari.wordpress.com/

Bir Cevap Yazın

