Türk erkeği alçakgönüllü, uyumlu duygusal ve olgun mudur?

Türk erkeği alçakgönüllü, uyumlu duygusal ve olgun mudur?

Evet. Bu Pazar ikinci başlığımız da soru şeklinde oldu ama bu kez yanıtını hemen verdik. Geride kalan haftanın izlediğimiz en ilginç toplantısı İzmir Reklamcılar Derneği’nin Posta Gazetesi’nin ev sahipliğinde düzenlediği “Derin Demografi” adlı seminerdi. Her ne kadar Ahmet Gülüm’ün, “Reklamda erkeğe ulaşmanın en iyi yolu spor” görüşü biraz daha öne çıktıysa da bizce KMG Holding Başkanı Vural Çakır’ın söyledikleri de çok enteresan ve ilgi çekiciydi. Vural Çakır’a göre, Türk erkeği kendini alçakgönüllü, uyumlu, duygusal ve olgun olarak tanımlıyor. Kadın okurlarımız da bu düşünceye yüzde 100 katılacaklardır herhalde. Çakır, “Türk erkeği ideal erkekle en büyük farkını modernlik olarak anlatıyor. Modern erkeği ise hayatta rahat davranan, akılcı, fazla dağınık olmayan olarak tanımlıyor.” Markom/Leo Burnett’ten Emel Göker ise erkeklerin geleneksel rollerinde büyük bir değişim olduğunu kanaatindeydi. Derin Demografi İstanbul’da ilk kez Reklamcılar Vakfı ve Reklamcılar Derneği tarafından kadınlar üzerine yapılmış. Beklentimiz İzmir’de de benzeri bir çabanın gösterilmesi…

Nedim Atilla

http://www.aksam.com.tr/yazar.asp?a=14034,10,66&tarih=13.11.2005  adresinden alıntıdır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s