Yasak Sevişmeler

Yasak Sevişmeler

Öteki kapımdan gel bunu açamazsın
Eski gözlerinle gel öldürmek vakti gel
Hem tetik bulun ardında biri olmasın
Hanidir ben bu evde saklanıyorum
Adımı değiştirdim başka adla yaşıyorum
Gece gündüz siyah gözlük takıyorum
Öteki kapımdan gel bunu açamazsın
Sabaha karşı gel bütün gözlerinle gel

Panjurların gerisinde kararıyorum
İçimde belalar doğuyor sonbahar doğuyor
Telefonda sesini tanıyamıyorum
Yüzün parmaklarımdan akıp kayboluyor
Böyle hep birşey kopuyor birşey kırılıyor
Sabaha karşı gel eski gözlerinle gel
Öteki kapımdan gel bunu açamazsın
Hem tetik bulun ardında kimse olmasın

Artık hiç kimse beni yaşamıyor
Aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler
Korkularım oldum bittim kimsesizdiler
Yalnız bir mısra mıyım ıslanıyorum
Bir revolver romanımı tamamlıyor
Oyun bitti bütün ışılarımı söndürdüler
Yokmuşsun gibi gel öldürmek vakti gel
Öteki kapımdan gel bunu açamazsın
Üzerime kilitleyip mühürlediler
Hem tetik bulun ardında biri olmasın

Atilla İLHAN

About these ads

3 responses to “Yasak Sevişmeler

  1. tesadüf değil hiçbirşey
    şeytan da boşuna yaratılmadı
    önyargı perdeni arala bak
    kötününde masum olmaya hakkı var

  2. cidden çok güzel yazmış adam.. ben bi üni. genci olarak ve Kayseri gibi yobaz bi şehirde yaşayan biri olarak söylüyorum.. bu hükümetle böyle güzel hayaller bile kurmamız yasak. bizim insanımız düşünmüyo. görmüyo. düşünmek istemiyo… çünkü düşününce bişeylerin farkına varacağından korkuyo.. neyse.. bnm yne çenem düşecek.. düşmeden ben durduruyum. çok güzel bi yazı yayımlamışsınız. “■Çilingir Sofrası, RAKI ve Mezeler” sayfanızı da çok beğendim.. bgn rastlamama rağmen bi çok sayfayı okuyup inceledim. bundan sonrada bakmaya devam edeceğim.. :)

  3. Bırakın porno izlesin gençler. Doysun cinselliğe! Ulaşılmaz olarak değil olduğu gibi baksın DOĞAL! Çoluk çocuk sahibi olmak için bile seks yapılıyor ne var bunda bu kadar korkunç ve gizli olan?

    Yasakla Türkiye daha çok yasakla!!!

    Zühtü amcanın, Cevriye Hanım’ı var olmayan ne yapacak?

    Elinize ve zihninize kuvvet artık…

    Her gün yeni bir mahkeme kararı ve yasaklanan siteler oldukça, 80 milyon azgını nasıl zapt edeceksin zamanla göreceğiz!!!

    Seks her insanın ihtiyacı olan son derece doğal iki kişinin ya da tercihe göre daha çok kişinin birbirlerinin ihtiyaçlarını karşılamak amacı ile yaptığı bir nevi ”İmece” yardımlaşma diyebileceğimiz şeydir. Bu yasaklar kendisini o kadar ulaşılamaz hale getirdi ki yakında sokakta millet deli danalar gibi birbirine girecek!

    Ben porno siteleri yasaklayacağınıza; sokakta kondom dağıtıp gençlere güvenli seksi öğretmeyi teklif ediyorum. Anlayana…

    Nasıl bir milletiz?

    Sokakta bir kadın görünce şakır şakır ağzımızın suyu akıtan cinsiz.

    Sahilde iki tane bikinili kızın etrafına toplanan ve sözlü taciz eden arada da birbirine giren en az 10 erkeğiz.

    Yolda eşiyle dahi yürüken tacize uğrayan kadın ve eşiyle sokakta yürüdüğünde huzursuz olan kocayız.

    Hava sıcak, ortalık yanıyor şort giyen kızlara öküzün trene baktığı gibi bakan 10’larca ayıyız.

    Ve ayrım yapmadan her türlü canlı ile ilişkiye girebilen en midesiz milletlerden biriyiz.

    Tacizci, tecavüzcüyüz.

    Çünkü açız ihtiyacımızı karşılayamıyoruz.

    Yasakla Türkiye !!! Azıp sokağa dökülen ağzının suyu akan öküzleri çoğaltalım.

    Hepimiz biliyoruz ki; insan bir şeye ne kadar ulaşamazsa o kadar çok kamçılanır.

    Hepimiz biliyoruz ki; insan arzusunu yerine getirmek için çıkan tüm engelleri birçok şey pahasına da olsa ezer geçer.

    Yasaklar yerine çözümler üretsek. Ciddi problemlerimiz var. Ülkemizde kondom kullanımı hiç yaygın değil hatta ateşli gençlik kondomu hakaret olarak düşünüyor.

    Ben temizim, onunla yapmam diye çok örnek duyuyorum ve bunların hepsi araştırmalarım da sabit.

    Tamam, sen temizsin de benim temiz olduğumu nerden biliyorsun? Hastalık insanın alnında mı yazıyor?

    Dipnot: İnsanın karakterini gözüne bakıp tespit etmek bazı insanlar için mümkün olabilir, ama AİDS veya benzeri ölümcül hastalıkları insanların gözünden tespit etmenin mümkün olmadığını uzmanlar söylüyor ben değil.

    Bizden 50 sene ileride birçok toplum sorununa çözüm bulmuş ve bir arada daha rahat yaşayan birçok millet varken neden örnek alamıyoruz?

    Halimiz belli işte; taciz eden bir toplumuz, biz sokakta rahat yürüyebilen bir gençlik değiliz ve endişelerimiz var. Toplum baskından, mahalle baskısından, ondan, bundan, şundan…

    Peki, biz nasıl başarılı olacağız?

    Her insan gibi ülkemi, bayrağımı, topraklarımı çok seviyorum. Her defasında batı ile kıyaslama yapmam belki hoşunuza gitmiyordur. Ama gerçekten çok iyi bildiğim bir şey var; Avrupa’da yolda yürümek, sosyal ortamlara katılmak ve insanlarla bir arada olmak Türkiye’den çok daha kolay. Bunların altında yatan sebepleri bulup daha açık yüreklilik ile kabullenip çözümler üretmek zorunda olduğumuza inandığım için bu yaptığım kıyaslama. Bundan başka bir amacım yok.

    Çözüm yasaklar getirerek, insanları sınırlandırarak her gün yeni yürüyen canavarlar, azgın otobüs fortcuları yaratarak olmaz.

    Bırakın herkes cinselliğini istediği şekilde yaşasın. Gerek sivil toplum kuruluşları gerek sağlık kuruluşları güvenli seks öğretmeyi, gerekli materyalleri insanlara daha rahat ulaştırmayı planlamalı sorunlarımıza yasaklar değil çözümler getirmeliyiz.

    Bırakın porno izlesin gençler. Doysun cinselliğe! Ulaşılmaz olarak değil olduğu gibi baksın DOĞAL! Çoluk çocuk sahibi olmak için bile seks yapılıyor ne var bunda bu kadar korkunç ve gizli olan?

    Devir değişiyor kabullenmek istemesek de çağ atlıyoruz ve değişim sürecinde yasaklar yerine medeni önlemler alıp toplumun huzurunu sağlamazsak yakındır ülkemiz fena patlayacak. Biz millet olarak iç içe vıcık vıcık yaşamayı severiz zaten.

    Eh! Bir de sıcaklar da geldi, haydi gençler güvenli sekse.

    Yasaksız haftalar dilerim TÜRKİYE…

    EMRE YASİN HOŞ

    hürriyet pottan alıntıdır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s